دادستان مرکز استان گلستان به رفع مشکل ساکنان خیابان جام جم گرگان ورود کرد  

10:15 - 10 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۰۹۱۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان مرکز استان گلستان به رفع مشکل ساکنان خیابان جام جم گرگان ورود کرد  
دادستان مرکز استان گلستان در پی درخواست جمعی از ساکنان خیابان جام جم گرگان که اواخر سال گذشته بر اثر رانش زمین خسارت دیدند، برای تسریع در روند حل این مشکل ورود کرد.

خبرگزاری میزان- محمود اسپانلو در نشست مشترکی که با حضور، شهردار گرگان و جمعی از ساکنان خیابان جام جم در دادسرای گرگان برگزار شد، گفت: شهرداری گرگان‌ مکلف است بلافاصله پیمانکاری را برای ایمن‌سازی دیواره خیابان جام‌جم فعال و هماهنگ کند.

 دادستان مرکز استان گلستان ادامه داد: همچنین با توافق طرفین در این‌جلسه قرار شد شهرداری با مساعدت در زمینه صدور پروانه، کار تخریب واحد‌های مسکونی آسیب دیده و ساخت واحد‌های جدید را آغاز کند.

اسپانلو ادامه داد: برای تکمیل سیستم جمع آوری فاضلاب شهری (اگو) هم دادستانی مرکز استان از باب حقوق عامه ورود کرده و دستگاه متولی مکلف به اقدام سریع‌تر برای رفع این مشکل است.

وی یادآور شد: رایزنی با بانک‌های عامل در استان گلستان برای پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن برای اسکان خانواده‌های خسارت دیده از رانش زمین هم از دیگر مصوبات این جلسه برای کمک به اسکان خانواده‌ها در محل مناسب بود.

اسفند ماه سال گذشته به دلیل رانش در خیابان جام جم گرگان تعدادی از خانواده‌های ساکن در این خیابان مجبور به ترک خانه‌های خود شدند.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: محمود اسپانلو

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *